Minden bizonnyal emlékezetes nap lesz Kósa Lajos számára a június 3-i, csütörtöki nap. Szavak helyett beszéljen inkább az alábbi grafikon:
Nem tudtam azonosulni a forradalmi helyzettel és biztos ezért állok értetlenkedve Szijjártó Péter szavai előtt, amikor azt állítja, hogy "badarság lenne azt gondolni..., hogy egyes nyilatkozatok kapcsán, mondjuk tőzsdeindexek és árfolyamok mozdulnak meg radikálisan". Ez legalább annyira igaz állítás (a fenti grafikont szemlélve), mint hogy április vége óta már a nap is másképp süt.
Képtelen vagyunk tanulni az elmúlt évek hibáiból, és képtelenek vagyunk okulni más országok válságából. A politikusok a "bullshit" szótár margójára a "tabuszavakat" is be kéne véssék (és az államcsőd az egyik ilyen szó!)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Tízcsapás Egyiptomra és Edelényre 2010.06.04. 18:27:57
Trackback: Rémes hírterjesztők 2010.06.04. 16:44:38
Trackback: Tranzfikció 2010.06.04. 15:22:17
Trackback: Illetékes Elvtárs megszólalt 2010.06.04. 15:21:04
Trackback: Kósa szavára zuhant a tőzsde és esett a forint 2010.06.04. 14:08:44
Trackback: 1998 szelleme 2010.06.04. 14:02:46
Trackback: Szijjártó és Kósa padlóra küldték a forintot 2010.06.04. 13:44:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
soproni1 2010.06.04. 12:01:00
is 2010.06.04. 12:06:57
peti6 2010.06.04. 12:08:26
ez az írasnak nevett nulla, egy hozzá nem értő szánalmas ember időtoltése ilyen módon....
is 2010.06.04. 12:12:09
S2000 2010.06.04. 12:24:10
Sokat remélek (vagy inkább reméltem) attól, hogy a Fidesz tejhatalmat kapott, de sajnos kezd olyan érzésem lenni, hogy nem tudnak vele mit kezdeni.
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.06.04. 12:28:22
**ADAM** 2010.06.04. 12:33:45
Amiről nincs szó a Magyar Nemzetben vagy a Heti Válaszban, arról sajnos ő nem tud magától nyilatkozni, mivel ez esetben a "hazaáruló, igazmagyar, nemzet és haza, család, kedves honfitársaim" szavak nem illenek a szövegkörnyezetbe.
Peti6, fognak még meglepetések érni az életben, addig is forgasd a szakkönyveket. Sok szerencsét.
Zinovjev 2010.06.04. 12:44:35
nickita 2010.06.04. 12:46:58
nickita 2010.06.04. 12:51:16
kedves barátom, idézek egyik hozzászólásodból:
"IGENIS A FIDESZ ÉS ORBÁN VIKTOR TUDJA CSAK EZT A MASZOP ÁLTAL TELJESEN TÖNRETETT ORSZÁGOT TALPRAÁLLÍTANI!!!!!!!"
ez mindent elárul rólad :)
Kieran Hayes 2010.06.04. 13:01:23
www.napi.hu/default.asp?cCenter=blog&nID=447913&e=1334&&place=kepes1_kapcs3
Magánvéleményem, hogy Kósa nem alkalmas ilyesfajta kényes üzenetek célbajuttatására mint amit rábíztak, már alkatilag. De amit mondott az jobbára igaz, és legfeljebb katalizátorként beindított egy olyan esést ami egyébként is benne volt a piacban.
Egyébként meg ki felel az ország és a HUF jelenlegi sérülékeny állapotáért? Ugye nem a 4 napos kormány.
@is: Téged meg nem láttalak ilyen véres szájjal hisztizni 2008 októberében.
parttalan 2010.06.04. 13:03:33
Legyen már vége!!!!!!!!!!!!!
Orbán, takarodj!!!!!!!!!!!!
**ADAM** 2010.06.04. 13:13:15
Nagy a világ, az élet meg rövid :(
Kieran Hayes 2010.06.04. 13:16:19
Titeket honnan szalajtottak? Az mszp pártközpontból?
A fidesz 4 nap alatt tönkrekúrt mindent mi? Ideje tudomásul venni, hogy most derül fény arra a helyzetre amit az előző garnitúra 8 éve után hagyott itt.
a katona fehérben 2010.06.04. 13:22:41
nickita 2010.06.04. 13:23:06
a baj nem a gazdasággal van, hanem a kommunikációval. a ma délutáni Szíjjártó nyilatkozat tovább lökött bennünket a szakadék felé. már 285,50-nél jár a HUF/EUR. a forint tegnap reggel óta 3,6%-ot gyengült az euróval szemben, a CZK és a PLN 0,9-et. ez nem a nemzetközi hangulat romlása miatt van, hanem a Fidesz kommunikációs hibái miatt. komolyan felmerült bennem a kérdés, hogy csak nem shortolt Viktor?
nickita 2010.06.04. 13:26:56
**ADAM** 2010.06.04. 13:28:51
Nem, még nem jártam a pártközpontban. Sőt, még csak nem is szeretem őket.
De sajnos most nem arra fog fény derülni, hogy mennyire rossz itt a helyzet, hanem a következőkre: a fidesz szakértői - akik elsősorban nagy bajuszukkal és lovasszobraikkal vívták ki eddig a nemzetközi befektetők szimpátiáját - számodra is rövidesen bebizonyítják, hogy a helyzet magaslatán állnak, és kommunikációjukkal rövid úton a béka segge alá rántják az amúgy nem annyira vészes helyzetben levő országodat. Még egy-két beszólás az EU és az IMF felé, meg egy-két "rosszabbul élünk mint 4 éve", és hozzánk képes kutya fasza lesz, ami Izlandon történt.
És nagyon kérlek, ebbe ne keverd bele a pártszimpátiát, mert semelyik pártot nem szeretem. Akit viszont utálok, azok a handabandázó, hozzá nem értő álszakértők.
Én ugyanis, sok jelenlegi "kormányzó erőtől" eltérően már láttam belülről tőzsdét, jegybankot - és láttam már percek alatt elvérezni ilyen nagyszájú bandákat.
Ha haverjaid, akkor légyszi szólj már nekik, hogy az utolsó utáni percben vannak és nem kéne a hóhér pöcsét rángatniuk.
Ha meg nem haverjaid, akkor ne védd őket, meg nem nagyon érdemlik meg.
Joejszaka 2010.06.04. 13:31:34
Milyen belső források? Ha ilyet tudtál, akkor miért nem szóltál hamarabb?
Szerintem kamuzol.
ladislaus 2010.06.04. 13:31:52
Kieran Hayes 2010.06.04. 13:33:03
Úgy gondolom, tisztában kéne lenni azzal, hogy hogyan is működnek a tőzsdék, a piacok.
A portfólió szervez is a témában szemináriumot, aminek a címe mániák és tőzsdepánikok a múltban.
Most szerintem az van, hogy a görög helyzet és az eurózóna válsága világossá tette: W alakú válsággal kell számolni. Most vagyunk a második leszálló ágban.
Mivel a reálgazdaságunk és a pénzügyi szektorunk sérülékeny, a szavahihetőségünk 0 ezért joggal lettünk a piacok célpontjai. Pont mint 2008 őszén.
Nincs új a nap alatt. Ez legfeljebb csekély mértékben kommunikációs kérdés.
Én úgy gondolom, a tőzsdék és piacok működésének megértéséhez jóval több felkészültség kell mint amivel itt bármelyikünk rendelkezik. Beleértve a posztolót is.
choko 2010.06.04. 13:33:53
ladislaus 2010.06.04. 13:34:18
doktorúr 2010.06.04. 13:34:24
**ADAM** 2010.06.04. 13:35:55
Ha külföldről írsz és azért nincs ékezeted, akkor ne szólj bele a hazai dolgokba.
Ha pedig itthon vagy és így írsz, akkor azért ne szólj bele az írni tudó felnőttek vitájába :)
ladislaus 2010.06.04. 13:38:33
Kieran Hayes 2010.06.04. 13:38:59
Egyébiránt a fidesz eddigi teljesítményével magam is roppant elégedetlen vagyok, csak teljesen más szempontok miatt. Amit most felrónak nekik abban szerintem történetesen nem hibásak.
Biztosan tudom, hogy tisztában voltak a büdzsé valós helyzetével és annak a 72 órás akciótervnek és részletes intézkedési politikának már rég nyilvánosnak kellene lenni.
ladislaus 2010.06.04. 13:39:22
herbert 2010.06.04. 13:39:23
azt hittem ferinél senki sem tudná aljasabbul szembeköpni és megalázni a választóit. De ez egy újabb csúcsa a sunyiságnak és a gerinctelenségnek.
Ja, és persze a legfőbb csattanó. államcsődközeli a helyzet, de nem lesznek megszorítások. és mi a nagy megváltó ötlet szíjatgyártó petikém, államosítjátok svájcot?
**ADAM** 2010.06.04. 13:39:29
Válaszolok, bár kérdésedből látszik, hogy annyira hülye vagy, hogy kár...
Szerinted, ha egy kis szar ország, aki hitelből él, azt szajkózza, hogy nem kellene az IMF politikáját követni, illetve az EU tagság csak bajokkal jár...stb., akkor a nemzetközi piacon milyen mértékű bizalmat fog élvezni?
Márpedig jelzem, hogy szeretett forintunk árfolyamát nem más bassza a mélybe, mint az, hogy a külföldi befektetők megnyomják a Sell gombot, és helyettünk majd a zlotyinál nyomnak egy Buy-t.
El sem hiszem hogy erre tényleg válaszoltam...
Te ennyire atom hülye vagy?
balfaszék 2010.06.04. 13:42:14
Ja!
Leülhettek.
Osztályismétlés!
**ADAM** 2010.06.04. 13:42:43
nekem is angol billentyuzetem van de azert meg tudom hogy hol vannak a magyar ekezetek mert ugy latszik ehhez eleg hazafi vagyok csak a kokardat nem hordhatom mar marcius 15-en.
Tényleg a faszom ki van a hülyékkel!!!
Kieran Hayes 2010.06.04. 13:43:43
Miért él ez a kis nyitott ország hitelből? 2002-ben úgy került átadásra a kormányrúd, hogy az összes imf hitel vissza volt fizetve.
Ki szolgáltatta akkor ki a hitelezőknek az országot?
@herbert: Ne pánikolj. 285 körüli a z EURHUF árfolyam, ami jócskán alacsonyabb mint a 2009 február-márciusi állapot (320 körül).
megitális rózsa 2010.06.04. 13:44:20
**ADAM** 2010.06.04. 13:49:09
Kedves, hogy a sajtóban megjelenő vezércikkekből összeollózod a véleményedet és még olyan szakzsargont is használsz, hogy W alakú kilábalás, de ezúton jelzem és nyilatkozom, hogy "Alulírott..... felelősségem tudatában kijelentem, hogy rendelkezem a piacok mozgásának megértéséhez szükséges kellő háttérismeretekkel és tapasztalattal."
Dátum, pecsét, aláírás.
Nem Szíjjártó rengette meg a világpiacot. De jelenleg nem a világpiac reng, hanem a magyar szakadt el a mezőnytől nagyon csúnyán, biztos csak véletlen egybeesés...
(bár borítékolom, hogy rövidesen meghúzza a cseh, lengyel...stb. piacokat is, úgyhogy 1 óra múlva kéretik nem az orrom alá dörgölni, hogy esik az egész régió).
AutosVilli 2010.06.04. 13:51:59
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 13:52:04
Amiből a főnökének 100milliós Budai villa a Kecskeméti panelből : )
Kieran Hayes 2010.06.04. 13:53:12
lifelike 2010.06.04. 13:53:40
megérdemeljük, megszavaztuk
bastian 2010.06.04. 13:56:41
Ez most egy jó alkalom, hogy a ballib korai támadásba lendüljön az új kormány ellen, kihasználják a körülmények "szerencsés" együttállását. A tegnapi forinttal foglalkozó Newsweek cikk alján érdekes módon egy "magyar nevű" is fel volt tüntetve, mint hivatkozott forrás....
Sajnos a jobboldalnak is ki kell építenie a nemzetközi kapcsolati hálóját, különben elásnak szívlapáttal minket pillanatok alatt...
**ADAM** 2010.06.04. 13:57:26
Na tehát.
Nincs pánik, mert az EURHUF csak 288 és volt már 320 is?
Hát te nagy szakértő, az USDHUF volt-e 239 akkor és a CHFHUF 207?
Azért csak ennyi az euró, mert már szarrá gyengülte magát a dollárhoz és a svájcihoz képest.
Sajnos jelentem, hogy sokkal szarabb az árfolyam, mint a "válság" legsötétebb perceiben.
Már csak a hozamoknak kell elszállni az égbe és akkor tényleg ott vagyunk, ahol a part szakad.
Személyeskedéseket visszavonom. NE egymást basztassuk, hanem a hülye vezetőinket kell seggbe rúgni (mindegy melyik garnitúra).
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 13:57:26
Magg (törölt) 2010.06.04. 13:57:42
Meg kéne szerezni valahogy párszázmilliárdot és mivel Barroso az orrára vert Viktorkának, hogy szó nem lehet a hiány 6-7%-ra emeléséről, így másmilyen fondorlattal kell lenyúlni a pénzt.
Hááát nincs píz, hááát üres az államkassza, hááát mi megmondtuk, hogy államcsőd lesz!
Ezek se különbek az előző gárdánál!
Delinquent 2010.06.04. 13:58:29
Kosa alkatilag nem alkalmas kenyes uzenetek tovabbitasara, hat kb egy csimpanz okosabban nyilatkozna.
Komolyan mondom felmegy bennem a pumpa amikor az ilyen szuperintelligens balfaszok mint Kosa meg Szijjarto kurjak fel az euro arat 288 kozelebe.
Meg mindig azt hiszik hogy ok barmit figyelmen kivul hagyhatnak.
Miert nem lehet siman bevallani hogy nem lesz adocsokkentes, mert a szocialistak elkurtak. Vagy mert ilyen a vilaggazdasagi helyzet es ez Mo-ot is erinti, a 2/3-ukkal mar ugy is biztonsagban vannak, minek ezt meg fokozni?
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 13:58:37
Hahahahaha
jozsiahorgasz 2010.06.04. 13:58:44
herbert 2010.06.04. 14:00:01
"Hírügynökségi beszámolók szerint a globális piacok beborulását a magyarországi események (az államcsőddel kapcsolatos kijelentések) váltották ki."
remek publicitás. a görögök jönnek nekünk egy sörrel.
parttalan 2010.06.04. 14:03:18
a Fidesznek elegendő pár nap is, hogy leromboljon mindent. Nem kell ahhoz 4 v. 8 év.
dr kíváncsivagyok 2010.06.04. 14:04:48
R. Daneel Olivaw 2010.06.04. 14:05:00
Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.06.04. 14:05:29
nem értem ,nem értem!!!
pedig pár napja kezdtem bánni hogy a Jobbikra szavaztam!!!
most már nem bánom.
márvesztes 2010.06.04. 14:07:11
Bazz, hát még a nagy garral bejelentett új kormányzati struktúra sem alakult ki. Fejvesztve menekülnek az intézmények és hatáskörök Matolcsy alól Fellegi alá, két héten belül meglesz az első bukott miniszterünk, ami ugye egy hónap alatt 12,5 százalékos lemorzsolódás. De nemcsak a miniszter, hanem egy egész tárca süllyed éppen el. Remek.
dr kíváncsivagyok 2010.06.04. 14:09:24
Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.06.04. 14:09:57
márvesztes 2010.06.04. 14:10:20
Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.06.04. 14:10:38
Yoshka 2010.06.04. 14:11:04
Sajnos nincs ma Magyarországon olyan politikai erő, vagy akár egy maréknyi ember, aki képes lenne rendet tenni.
Ez a picányi kis ország is túlságosan nagy falat az elitnek. Mit sóváronak akkor a háromszor ekkora után? Mekkora nagy pöcegödröt tudnának abból csinálni?
pucros 2010.06.04. 14:12:25
A kétharmad nagy önbizalmat ad, a hazárdjátékhoz is.
A vészhelyzetnek van egy olyan "pozitív" oldala is, hogy hivatkozási alap lehet szinte bármire.
Habár azt azért olyan sokan nem fogják elhinni, hogy a csontvázak tehetnek róla.
Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.06.04. 14:13:02
hogy még több embert tönkre tesznek??? mocskos szemetek!!!!!
Jobbik szervezz tüntetést!!!!!!!
dr kíváncsivagyok 2010.06.04. 14:13:49
endre69 2010.06.04. 14:14:47
Magg (törölt) 2010.06.04. 14:15:31
Ne csak kommenteket olvass!
dr kíváncsivagyok 2010.06.04. 14:16:18
endre69 2010.06.04. 14:16:21
whynot7 2010.06.04. 14:17:19
Úgy tűnik, hogy a trend nem most fog javulni (már ami a kormányzati kommunikációt illeti): www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=1&k=3&i=134121
endre69 2010.06.04. 14:17:40
Magg (törölt) 2010.06.04. 14:20:28
De óh mondd, te kit választanál?
bobo55 2010.06.04. 14:20:46
verebektől, de,hogy már négy nap után padlóra küldik a piacot ezt nem
gondoltam volna.Diletánsok, és akkor
még finoman fogalmaztam.Össze, vissza beszélnek, egyszerüen nem tudnak kormányozni.Igy legyen nagy
nemzeti összefogás?Mire?Nesz neked
Magyarország most megkaptuk,hát
aszhatjuk.
ODIV 2010.06.04. 14:20:53
- Nem lehet magasabb hiánycélunk? Bazz
- A Jegybank ragaszkodik a 270-es euróhoz?
- Nem tudunk adót csökkenteni? Anyám borogass, akkor hogyan lökjük ki a holtpontról a gazdaságot?
- Gyengítsük a forintot idióta nyilatkozatokkal. Ha nem találunk csontvázat a szekrényben, rántsuk magunkra az egész Biedermayer tálalót.
Már csak azért izgulok, hogy legyen majd aki kihúz minket a szekrény alól, mielőtt megfulladunk.
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 14:27:31
Magg (törölt) 2010.06.04. 14:28:42
Hol lapít a sok fidesznyik, aki eddig csak maszopozni, meg cuclibezni meg Gyurcsányozni tudott?
sterimar 2010.06.04. 14:30:35
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 14:30:55
jozsiahorgasz 2010.06.04. 14:30:59
Baszódj meg, Petike.
pampalina 2010.06.04. 14:31:02
ODIV 2010.06.04. 14:31:03
A politika nem popzene, hogy zenekarokért rajongjunk.
egy maréknyi dollár 2010.06.04. 14:31:37
Nem gondolom,hogy Debrecen - amúgy kiváló - polgármestere hivatott bejelenteni az államcsődöt ill. a csődközeli állapotot és azt sem,hogy ez ilyen,abszolút nem hivatalos formában lehetséges lenne.
Én arra gyanakszom inkább,hogy ez az okosság,kapcsolódva az osztódással szaporodó,egyre elviselhetetlenebbül zörgő csontvázak pokoli víziójához,a Fidesz retirálását igyekszik alátámasztani.
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 14:31:39
Otthon sírnak az euro-hitel csekkek felett...
ODIV 2010.06.04. 14:32:20
Magg (törölt) 2010.06.04. 14:33:35
TheDevil 2010.06.04. 14:33:35
Hogy takarodjanak a jó kurva anyjukba vissza bivalybasznádra, ahonnan jöttek ezek a dilettáns buzigyerekek. Valmelyik például dolgozott valaha egyetlen percet? Van fogalmuka arról, hogy nem Viktor seggéből süt a nap? Vagy csak okoskodnak?
ostván 2010.06.04. 14:34:22
TheDevil 2010.06.04. 14:35:04
www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aVeigkbS4nTU&pos=2
Magg (törölt) 2010.06.04. 14:35:25
:DD
?aztaaa? 2010.06.04. 14:35:43
Buerger 2010.06.04. 14:36:15
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 14:36:43
ODIV 2010.06.04. 14:38:44
Ne járjanak nagygyűlésekre, ha nem párttagok. Ellenben ha a politika ordenáré nagy szemétséget csinál, ne féljenek kimenni az utcára és tüntetni.
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 14:38:53
inebhedj - szerintem 2010.06.04. 14:38:56
A "piac" önszabályozó... :D
A "piac"... :D
Vannak ugyebár a közismert muszlim vezeklők, akik saját magukat korbácsolják, vagdossák, stb. felvonulás közben. Nos még ennél is van elmélyültebb hívő, a "piac" és "piaci folyamatok" stb. típusú "fogalmak" fanatikusa.
Testvéreim az urbanitásban, van produktív és spekulatív tőke, slussz. Azt teccenek belehinni, ami csak jól esik, gyártani hozzá paradigmákat, elméleteket, szabályokat, stb., ezzel mind kendtek jól el teccenek szórakozni, mind a többi népek teccenek sokat derülni ezen.
Méghogy a "piac" kegyetlenül büntet... :D
Jól esik ez a kis duhaj mosoly itten a nagy büdös esőzésben, mint egy fájintos napsugár, olvasok is hozzá egy kis önéletrajzi művet valamelyik "meghatározó és tekintélyes" hazai közgazdászunk tollából:
"30 év a marxista gazdaságelmélettől a liberálizmusig"
A "piac"... :D (Bocsi, nem tudok ezzel betelni.)
ezanevemeskesz (törölt) 2010.06.04. 14:39:32
sterimar 2010.06.04. 14:42:06
Szóval ki is jött bivajbasznádról?
kokavec 2010.06.04. 14:43:23
De a mai lépés, amit Szijjártó tett, az ennél még sokkal súlyosabb. Hiszen amikor már szakmailag nyilvánvaló volt minden, és tudni lehetett mivel jár, akkor tették meg újra, még nagyobb károkat okozva az országnak.
Az első lépés csak szakmai inkompetencia, a második viszont cinikus károkozás, ami előrevetíti (vagy újra igazolja), hogy Orbán nem tud önkritikát gyakorolni, inkább vesszen az egész ország (amire egyébként olyan magasztosan tud hivatkozni).
És ez nem pártpolitikai szimpátia kérdés. Azokon kívül, akik valamelyik nyáj csordaszellemében mantrázzák az egyik vagy a másik igét, mindenkinek látható.
csárli hárper 2010.06.04. 14:44:32
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 14:46:01
+1
pampalina 2010.06.04. 14:47:14
Egy nem kommunista, nem jobbikos.
?aztaaa? 2010.06.04. 14:47:27
Segitenek godrot asni, segitenek kotelet szerezni, amire minden devizahiteles felkotheti magat?
Haaat, a FIDESZ megkapta az orszagtol a bizalmat. Eddig bizony semmit, de semmit nem mutatott. Azon kivul hogy ha torik ha szakad csontvazakat kell keresni.
Ez egy kicsit olyan mint a iraki haboru, ahol ugyebar atomfegyvereket vizionaltak. Aztan miutan szarralottek egy orszagot+lelottek kitudja hany 100.000 civilt, kiderult hogy semmi nincs..(oljon kivul). Csak nehogy itt is vali hasonlo legyen a cel. Atvitt ertelemben persze.
TheDevil 2010.06.04. 14:47:45
Hugo2010 2010.06.04. 14:48:19
- segítsünk a devizahiteleseknek
- kiismerhető, pozitív gazdasági környezet
- közpénzek észszerű felhasználása (új honlapok, kisebb államapparát)
Már csak arra lennék kíváncsi, hogy ha már az elején ilyen jól megy, mi lesz évek múlva?
DR.version · http://m-12.blog.hu 2010.06.04. 14:48:51
meg akkor is ha ez egyeseknek piszokul nem tetszik
ne mindig onnon erdekek vezereljenek titeket emberek
sterimar 2010.06.04. 14:48:58
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 14:49:35
pampalina 2010.06.04. 14:50:56
bastian 2010.06.04. 14:51:35
Ha érdekel, hogy honnan táplálkozik a külföldi sajtó akkor esetleg írjál neki, mert ő szítja az egész ügyet külföldön, mindenki rá hivatkozik:
To contact the reporter on this story: Edith Balazs in Budapest at ebalazs1@bloomberg.net
pampalina 2010.06.04. 14:52:06
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 14:52:16
DR.version · http://m-12.blog.hu 2010.06.04. 14:54:11
mig29-b 2010.06.04. 14:54:13
Mindenképp szükségük van a nygobb mozg.-térre, különben tényleg lesznek őszi rk.-i választások!
Az hogy mi lesz a deviza-hitelesekkel meg pont leszrják jelen helyzetben!
Hugo2010 2010.06.04. 14:54:55
sterimar 2010.06.04. 14:54:59
Csak az szól mentségedre, hogy senki nem tehet róla , hová születik.
Majd következő életedben, hátha jobban sikerül.
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 14:55:23
Ilyen rövid idő alatt ekkor kárt még egy kormány se csinált.
EZÚTON IS GRATULÁLOK.
vidéki suzukis 2010.06.04. 14:55:52
2. Egyes bal-libek szerint a gyenge forint a jó, mert "ócsítja" az exportot. Akkor most mégsem jó?
nickita 2010.06.04. 14:56:02
nem Szíjjártó rengette meg a világot, de buta dolog negatív hangulatban csődközeli helyzetet emlegetni. ez egy olyan szó, amit jelenleg nem szabad a szájára venni senkinek, aki csak egy kicsit is közel áll a kormányhoz.
ha nincs ez a kommunikációs szarvashiba, akkor megúsztuk volna max 280-as euróval a mai napot.
sajnos a felelős vezetőink nem értenek annyit a gazdasági kommunikációhoz, mint amennyi minimálisan elvárható lenne.
ODIV 2010.06.04. 14:56:15
DR.version · http://m-12.blog.hu 2010.06.04. 14:56:24
mr.fox 2010.06.04. 14:57:00
pampalina 2010.06.04. 14:57:09
a baj csak az, hogy így össze is fog jönni!
TheDevil 2010.06.04. 14:57:49
ODIV 2010.06.04. 14:58:42
Sajnos a spekulánsok is ilyen módon reagálnak. Kicsit túlfűtik a piacot.
kigyurt álat 2010.06.04. 14:59:06
"a közvetlen államcsőd elkerülése a cél jelenleg, szűk esélyünk van arra, hogy elkerüljük Görögország helyzetét, a helyzet ugyanis sokkal rosszabb, mint hittük.”
-----_
-
-
|
|
|
|
"nem túlzás államcsődről beszélni"
-----_
-
-
|
|
|
|
"milyen államcsőd?"
-----_
-
-
|
|
|
|
"öööö... valaki itt államcsődről beszélt?"
-----_
-
-
|
|
|
|
"fincsi volt a görögsaláta"
-----_
-
-
|
|
|
|
"nem lesz államcsőd!"
-----_
-
-
|
|
|
|
karolyist 2010.06.04. 14:59:35
Ha tizenötödiknek megyünk csődbe, akkor tényleg vége mindennek.
Gyurcsány és csapata rohadjon meg!
kigyurt álat 2010.06.04. 15:00:11
mojoking77 2010.06.04. 15:00:34
Jobbara nem szoktam politikai cikkekhez hozzaszolni, de most felmerult bennemegy gondolat.
Az uj promedad elso otleteinek egyike az volt, hogy mindenki valtas at meglevo deviza hitelet forint alapura. Ebben van is racio, viszont termeszetesen senki sem tette, a forinthitelek kondicioi miatt.
Ezekkel a bejelentesekkel nagyon hamar el tudjak erni, hogy az Euro hitelek legalabb olyan rosszak legyenek mint a jelenlegi forint alapuak, igy csak egy kis lokes kell,s a sok szerencsetlen birka mar is megy (mivel kenytelen) a kormany altal kijelolt osvenyen.
Kerem, jobban hozzaerto kollegak cafoljak meg ezt az osszeeskuves-elmeletet.
Udv
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 15:00:41
Jó meglátás.
Sajnos .
fran7 2010.06.04. 15:01:42
tygger 2010.06.04. 15:01:46
Hugo2010 2010.06.04. 15:01:52
Hát remélem ezeknek a marháknak előbb-utóbb az orrára koppint az EU és az IMF.
Te meg egy BAROM vagy!
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 15:02:55
ODIV 2010.06.04. 15:03:16
Pont ettől érzem aljasnak az egészet.
Egyik barom szajkózza, hogy "de számíthattál rá, meg árfolyamkockázat, most megszoptad."
A másik pedig elintézi, hogy tényleg megszopd. Elveszi tőled a szabad választás lehetőségét, és kényszerpályára állít.
Na ezt tartom undorító manipulációnak.
fran7 2010.06.04. 15:04:04
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 15:06:55
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100604-szijjarto-szavai-visszhangoznak-a-kulfoldi-mediaban.html
politikai 2010.06.04. 15:08:58
www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=1&k=3&i=134121
politikai 2010.06.04. 15:10:19
"Időközben Havasi Bertalan, a Miniszterelnök Sajtóstábjának vezetője sajtóközleményben közölte, hogy Orbán Viktor miniszterelnök a mai napon - azonnal hatállyal - Szijjártó Pétert miniszterelnöki biztosnak nevezte ki. A miniszterelnök szóvivője vezeti a Miniszterelnök Sajtó- és Szervezési Stábját és feladata lesz a miniszterelnök szóvivői teendőinek ellátása. "
Kopi3.14 2010.06.04. 15:12:16
ladislaus 2010.06.04. 15:13:19
Miert baj az hogy valaki elmondja hogy szarban a haza es nem kamuzik osszevissza, ahogy tette a nagy elod gyufi? duborog a gazdasag, mi az hogy... hogyne.
csárli hárper 2010.06.04. 15:13:27
ODIV 2010.06.04. 15:13:41
blah 2010.06.04. 15:14:27
HomeGnome 2010.06.04. 15:16:49
badborbi 2010.06.04. 15:17:08
Az egyik, hogy tudatosan gyöngítik a forintot mert az árfolyam változáson nyernek. Természetesen ez felelőtlen és a „kicsi” emberek szokás szerint jól megszívják. Persze velük valójában soha senki nem törődött és nem is fog.
A másik hogy annyira sötétek a Fidesznél, hogy nem jöttek rá vége a választásoknak és a rossz hír keltéssel maguk alatt vágják a fát. Attól tartok, hogy inkább ez az igaz és Kósa egyszerűen nem kapcsolt. 8 évig arról beszélt hogy meg van osztva az ország most meg összefogásról. Hát az nehéz lesz hiszen 8 évig mást sem csináltak mint szakadékot ástak…
kokavec 2010.06.04. 15:17:47
Ha párthívő vagy tudnod kell, hogy nincs szakmai véleményed. Csak formálgatod a szavakat úgy, hogy a te birkanyájad jöjjön ki belőle győztesen, amíg a pártod a szádba nem adja, mit kell gondolnod. Mindegy, hogy szoci, fidesz v. jobbik, vagy bármilyen hívő vagy, ez ugyanúgy működik.
A ballib-ezés meg azért is különösen szánalmas, mert M.o-on nem is értik, teljesen rosszul használják ezeket a fogalmakat.
A szocik soha nem voltak baloldaliak, csak annak nevezték magukat, már akkor is, amikor diktatúra volt, ami eleve nem lehet baloldali, csak baloldaliságra hivatkozó. A liberalizmus pedig nem egyenlő az szdsz-el, az szdsz-nek ezer baja volt, legkevésbé a liberalizmusra való hivatkozása. Csak ezzel volt a legkönnyebb megnevezni, anélkül, hogy értené bárki is. Ezt minden ballibezőnek írom gondolkodnivalóként.
bobo55 2010.06.04. 15:20:09
a nagy kakiba, arról már igencsak ezek a lúzerk tehetnek.A kétharmaddal nem cak izomból lehet kormányozni, egy orszárot leht szarba vinni, és ez most nagyon úgy néz ki.
TheDevil 2010.06.04. 15:20:36
politikai 2010.06.04. 15:20:46
fran7 2010.06.04. 15:22:50
@Kopi3.14: Igazad van talán inkább totemek, de van egy pont ahonnan nem lehet tovább tolni a megoldást. Bajnaiék toltak rajta egyet. S vannak sok kisebb tételek, amit szépen tovább toltak, amit a Fidesznek/kormánynak azonnal fizetnie kell, de már azok a pénzek késve érkeznek és lefoglalják a lehetséges kapacitások egy részét.
nestrot10 2010.06.04. 15:24:33
ORBÁN TAKARODJ!!!!
kokavec 2010.06.04. 15:25:16
Szijjártó állására már régen kiírhattak volna egy pályázatot csimpánzok részére (100 banán havi fix + juttatások). Öt mondatot kell felváltva ismételgetni.
TheDevil 2010.06.04. 15:26:07
Amundsen73 2010.06.04. 15:26:14
Ez a komplett bagázs vagy teljesen hazaáruló euróhozamra játszó maffiózó, vagy akkora barom a "politikához" mint felvidéki szomszédainknál. Még ha nem is kapott Viki engedményt, akkor sem így kell "tálalni", hogy sajnos nem tartunk be semmi programot..... Eszement emberek ezek. Olvasva a kárörvendő parasztokat:.. minek vettettek fel hitelt, stb... üzenem nekik: Igen sajnos ahhoz, hogy valamicske életnek nevezhető időtöltést el tudjunk kezdeni netán, ahhoz valamennyi segítség kellett. /pl. otthon, család, stb/ Ésszerű keretek között ez működik és 25%-os ingásokig még tűrhető, de becsődöltetni 2 millió embert gyalázat! Na most kérem az összes fideszre szavazó, könnyes szemű agymosottat, hogy kurva gyorsan penderítesse ki a parlamentből ezeket a tetveket. .... tényleg kell a hely másoknak.... majd a Likud elintézteti.....
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.06.04. 15:26:21
talán még az indexes bérbloggerkedés is jobban fizetett, de úgy látszik bajnaiék hiába vezették ki az országot a válságból, kósa az egészet tönkreteszi :(((
ladislaus 2010.06.04. 15:26:44
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 15:26:59
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 15:29:11
TheDevil 2010.06.04. 15:29:56
Gestas 2010.06.04. 15:31:24
Kopi3.14 2010.06.04. 15:32:30
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 15:32:33
Már csak négyet,a "monnyon le a kormány" kikerült a repertoárból.
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 15:33:23
politikai 2010.06.04. 15:33:26
Tehát ha ez egy összehangolt akció volt, hogy
- megvárták, hogy Viktor kiutazzon
- Viktor kint van, na akkor Kósa szóljon be
- erre reagál valamit kint a fejes közösség (ergo engedik a 7-7,5%-os hiányt, amit ki fizetett volna vissza?)
- ha meg nem engedik, akkor Szíjjártó megerősíti másnap, hogy ez biza úgy van és olyan helyzetbe hozzák az országot, hogy papíron is hozzák: sz*ban vagyunk, és igenis, itt 7% lesz, ha kefe kefét eszik is...
Én ezt látom innen, mint forgatókönyv. És esetleg azt gondolták, hogyha ez a taktika bejön, akkor majd amit most elcsesztek, azt később helyrehozzák. És ha nem?
ODIV 2010.06.04. 15:33:47
belekotty 2010.06.04. 15:34:19
A forint zuhan - pedig Vikiék szerint az erős forint jó.
A tőzsde zuhan, az tudjuk hogy rossz.
A szolgáltatók 15 százalékos gázáremelést akarnak - Viki szlogen, nem emeljük a gáz árát. Majd megláttyuk!
Az EU az orrukra koppintott, adócsökkentés nem lesz ez már láccik.
Közben államcsődöt vizionálnak.
A benzin ára az egekben.
A közszférában fejetlenség és bénultság.
Ja és OMG, az volt.
Eddig ennyi az Orbán kormány.
Hugo2010 2010.06.04. 15:34:21
blah 2010.06.04. 15:36:00
TheDevil 2010.06.04. 15:36:03
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 15:36:04
Na ja : )
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 15:38:11
kokavec 2010.06.04. 15:38:37
TheDevil 2010.06.04. 15:40:11
politikai 2010.06.04. 15:40:18
Ahogy mondani szoktam: a fehér az fekete, csak épp a negatívja. ;-)))
JoséLuisTorrente 2010.06.04. 15:40:22
fran7 2010.06.04. 15:40:24
Bajnaiék első féléve talán besorolható a szakértői kormány elképzelésébe, de addig csinálták csak jól míg a sorvezetőt követték. A második félév már az elképzeléstelenség és időhúzás ideje volt. Tanulság: szakértői kormányt csak félévig lehet vinni. Tovább nem.
Viktorék belengetik, hogy nem lesz olyan egyszerű semmi, amit már a kampányba se mondtak, ahol különben se lehet kifejteni a tennivalókat, részletesen, ahogy a kormányprogramban sem. Mert a gyakorlat mindig más.
politikai 2010.06.04. 15:43:32
Hugo2010 2010.06.04. 15:44:21
Kormányprogramban nem lehet kifejteni? Hát hol lehet?
Kopi3.14 2010.06.04. 15:44:22
ODIV 2010.06.04. 15:45:51
maya711 (törölt) 2010.06.04. 15:49:32
Osztja mán a fegyvereket a Jobbik?
gpetersz 2010.06.04. 15:50:47
politikai 2010.06.04. 15:51:32
Különben meg merem engedni azt a kijelentést, hogyha Bajnai lett volna ebben a négy évben továbbra is, amit most a Fidesz tölt be, akkor négy év múlva már jól ment volna az országnak. De miért kell mindig az utolsó pillanatban tönkre vágni a dolgokat? :-(
bobo55 2010.06.04. 15:51:47
rosszabbnak lenni.Ami a hazugságokat, ileti a fityesz választási igéreteiben is volt egy szekérrel.
Camelot 2010.06.04. 15:52:18
De ez meg csak nem is fidesz-dolog. Ez az allando önigazolas kereses, megfelelni vagyas...Nem tudom, felnövünk-e ebböl valaha, magyarok.
ladislaus 2010.06.04. 15:52:32
szcsongor 2010.06.04. 15:54:33
Hat ha Gyurcsanyt nem is sirnam vissza, de Bajnait igen...
nestrot10 2010.06.04. 15:55:00
Tényleg jön az igazi forradalom , de most Vitya ,…….. ellenetek!
ladislaus 2010.06.04. 15:55:33
könyvsarok 2010.06.04. 15:57:00
Hiába, aki tud, az tud.. A 2/3-nyi bírka meg most bégethet bánatosan...
Hugo2010 2010.06.04. 15:58:52
Flat Eric / sta press (törölt) 2010.06.04. 15:59:13
Tényleg, a hülyék a pénzükért...
belekotty 2010.06.04. 15:59:57
belekotty 2010.06.04. 16:01:45
TheDevil 2010.06.04. 16:02:44
Veder1 2010.06.04. 16:03:20
1. vedd át az MNB-t és csináld magad
2. ha nem tudod az 1. pontot véghezvinni, akkor beszélj csődhelyzetről a médiának, a piac majd elintézi helyetted
3. Mindezek előtt ne felejtsd el meglebegtetni a deizahitelesek előtt, hogy jobb lesz, ha átváltanak forintalapúra, és rögtön lenyelik az ingatlanonként 20%-os veszteséget, mert később ez csak rosszabb lehet.
4. utazz ki Brüsszelbe és jelentsd be, hogy nagyobb lesz a hiánycél a vártnál, akár akarják akár nem.
cél: néhány pénzember szerint az export növelésével ki lehet húzni az országot a szarból (kissé Münchausen-effektus...)
blah 2010.06.04. 16:03:54
Sosem bíztam a fideszben mert mindig is kizárólag a népszerűség érdekelte őket. Azt a fajta politikát nagyon jól csinálják. Már 98-ban sem hittem el, hogy ennyi embert meg tudnak vezetni. Először sikerült megosztaniuk az országot, most meg úgy néz ki nyomorba is fogják dönteni. Szép munka...
Veder1 2010.06.04. 16:04:34
kokavec 2010.06.04. 16:07:47
Ildikóék meg délutáni babzsúrt tartanak és koccintanak - lám csak más is válságba tudja sodorni az országot, hurrá, egészségetekre elvtársak!
TheDevil 2010.06.04. 16:08:16
ODIV 2010.06.04. 16:08:44
Lenin 2010.06.04. 16:09:41
Mind itt pusztulunk nyomorultúl,a tatárjárás a Fidesz egy heti munkájához képest csereüdültetés volt.
De azt is olvastam itt az indexen hogy egy 50 000 forintos törlesztőrészlet emiatt a fiaskó miatt 1100 forintal megy feljebb , de csak akkor ha pont a bejelentés időpontjában vonták. Meg azt is itt írták hogy az egéssz balhé KB 85 milla kárt okozott. Hmmm...
Ennél még a BKV-nál is több végkielégítéssel szoktak felállni. Az nem zavart senkit. Pár tétel ami többe kerűlt nekünk mint Lajos :
Völgyhíd
M6 Alagutak (a pusztában)
Margit Híd
4 es Metró
Moszkvai Kereskedelmi központ
Sukoró
Malév (30 Milliárd)
Ezekért a tételekért nem fáj a szivetek?
Egyébbként meg szerintetek az Uniónak nem kell valami indok hogy eleressze a deficitet? Nekik is kell majd böfögni valamit ha megkérdezik tőllük hogy miért engedték meg nekünk azt amit másnak nem!!
Mert megengedik abban biztosak lehettek.
Akit meg 1100 forint földhöz vág azt nagyon sajnálom.(nekem is deviza hitelem van )
Kopi3.14 2010.06.04. 16:10:06
@szcsongor: mindkettővel az a baj, hogy csatolt álomáanya a möszöpő káderanyaga is.
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.06.04. 16:10:14
ODIV 2010.06.04. 16:10:29
DominoFX 2010.06.04. 16:12:05
TheDevil 2010.06.04. 16:12:20
t a m á s 2010.06.04. 16:12:23
De én nem kell féljek mert nem a saját véleményemet mondom hanem csak idézek:
Trackback: Tranzfikció 2010.06.04. 15:22:17
- Halló, Zolikám. Itt Kamarássy beszél.- Jelentkezem, képviselő úr!- Zolikám, akkor ahogy megbeszéltük, megvan az euró?- Természetesen, képviselő úr. Átváltottuk.- Mennyin, Zolikám?- 273-on, képviselő úr.- Jól van, rendben. Mert egy óra múlva bejelente...
Az összes gazdasági-politikai okostojás elemző mondja, mondja csak mondja. Pedig csak arról van szó hogy valakik lenyúlnak most a jó időben való átváltásokon néhány milliárdot.
Hogy ki tudhatta előre a Kósa bejelentést...természetesen fogalmam sincs... Habár 1 ember talán biztosan...
TheDevil 2010.06.04. 16:12:54
II.Briandrew 2010.06.04. 16:13:26
politikai 2010.06.04. 16:14:25
chemical_tourist 2010.06.04. 16:15:11
Veder1 2010.06.04. 16:15:23
Veder1 2010.06.04. 16:16:34
blah 2010.06.04. 16:17:03
kokavec 2010.06.04. 16:17:49
korábbiból idézve:
Ha párthívő vagy tudnod kell, hogy nincs szakmai véleményed. Csak formálgatod a szavakat úgy, hogy a te birkanyájad jöjjön ki belőle győztesen, amíg a pártod a szádba nem adja, mit kell gondolnod. Mindegy, hogy szoci, fidesz v. jobbik, vagy bármilyen hívő vagy, ez ugyanúgy működik.
Az, amit tegnap Kósa tett az nevezhető mondjuk súlyos szakmai hibának, amikor a belpolitikai taktikázásnak nemzetközi következménye lett, komoly gazdasági kárt okozva.
De a mai lépés, amit Szijjártó tett, az ennél még sokkal súlyosabb. Hiszen amikor már szakmailag nyilvánvaló volt minden, és tudni lehetett mivel jár, akkor tették meg újra, még nagyobb károkat okozva az országnak.
Az első lépés csak szakmai inkompetencia, a második viszont cinikus károkozás, ami előrevetíti (vagy újra igazolja), hogy Orbán nem tud önkritikát gyakorolni, inkább vesszen az egész ország (amire egyébként olyan magasztosan tud hivatkozni).
És ez nem pártpolitikai szimpátia kérdés. Azokon kívül, akik valamelyik nyáj csordaszellemében mantrázzák az egyik vagy a másik igét, mindenkinek látható.
Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2010.06.04. 16:17:50
Netuddki. 2010.06.04. 16:18:42
Mondjuk választhatta volna a szerdát vagy a pénteket, de mégsem így lett.
Ígyis, úgy is a qrva nénikéjét! +A fideszes bagázsnak. Ezeknek semmi sem szent.
fran7 2010.06.04. 16:18:49
ODIV 2010.06.04. 16:19:14
Végre elkezdjük vásárolni az "olcsó magyar árut"
Ami még rendben is van, de vajon megvan a megfelelő háttér ahhoz, hogy kiszolgáljuk a belső piacot? Vagy csak a fogyasztás fog csökkenni?
politikai 2010.06.04. 16:19:28
Netuddki. 2010.06.04. 16:22:05
Nagy büdös lópisztojt lett volna rendbetéve!
Adó és közigazgatási reform nélkül nem változik itt senki és semmi. A statisztikák ugyanis nem tartalmazzák mennyi adót nem fizetnek be.
politikai 2010.06.04. 16:23:06
Kicsiben ezt adták elő az Ocean's 11-ben, amikor azt hitted a rablók, közben nem azok voltak, ergo: mindenki más, mint ami valóban. Tehát felénk és a világ felé ezt tolták, miközben ebben a két napban esetleg duplán nagy tranzakciók történtek a háttérben...
Veder1 2010.06.04. 16:25:35
De nem ez a gond, hanem az, hogy ha tényleg az a céljuk, hogy leértékeljék a forintot, akkor 250-ig nem állnak meg.
A nagy többsége a lakáshiteleknek svájci frank alapú és kb. 150-160 forintos árfolyamnál vették fel. Ez a különbség már azért megterhelő lehet.
Arról nem beszélve, ha át akarják váltani a hitelt forint alapúra, akkor jó pár milkát buknak azonnal. Pl.: ha 5 millió hitelt vettek fel 150Ft-os árfolyamon, akkor átvátlátás után a hitelük 6.9 millió lesz (207Ft/chf), ha meg tovább romlik a forint akkor akár 8,3millió is lehet (250Ft/chf)
Kopi3.14 2010.06.04. 16:26:41
@ODIV: hát, belső piacról túl sok gázt, kőolajat, benzint, szenet, plazmatévét, autót, stb. nem fogunk venni.
Netuddki. 2010.06.04. 16:28:08
A választások előtt ugye azt mondtátok, hogy azért nem hozzátok nyilvánosságra a fidesz programját nehogy ellopják a zemeszpések.
Most, hogy kiderült nincs is program azzal jöttök, hogy nem is kell, mert a tölgyesi is anno megmondta csupán szemfényvesztés a kormányprogram.
De ne is kormányprogramot mutassatok nekem!
Azt lássam megértitek, hogy a bérből és fizetésből élőkön és úgy általában az ADÓT FIZETŐ embereken mekkora teher van. Miközben egy csomóan NEM FIZETNEK ADÓT. Vagy nem annyit amennyit legálisan kéne.
Ezt lássam b+!
ODIV 2010.06.04. 16:28:54
Az, hogy csak azok az emberek vesznek 2 méteres plazmatévét, akiknek tényleg van rá pénzük, szerintem nem olyan nagy baj.
blah 2010.06.04. 16:29:10
Ugyandehogy (törölt) 2010.06.04. 16:29:55
Ugyandehogy (törölt) 2010.06.04. 16:31:45
Kopi3.14 2010.06.04. 16:32:09
Hugo2010 2010.06.04. 16:32:18
ODIV 2010.06.04. 16:33:41
Netuddki. 2010.06.04. 16:34:55
Az emberek mentalitásán qrva egyszerű változtatni. Elárulom, egy módja van. El kell venni az adót nem fizetők kedvét az adó nemfizetéstől. Ilyen egyszerű.
Amit ugye akár most is meg tudnának csinálni, de az ország nagy része dutyiba kerülne és/vagy tönkremenne.
Meg persze akkor a politikusok érdekeltségeinek is megszűnne a versenyelőny. Szerintem ez a legnagyobb akadálya a változásnak.
fran7 2010.06.04. 16:36:00
ODIV 2010.06.04. 16:37:25
Erre, most tudatosan akarnak a gödörbe lökni, nem hagyva választási lehetőséget. Vagy hagyom veszni a lakást és az önrészt (apám egészsége ment rá annak a néhány milliónak az összekalapálására), vagy pedig váltok forintra és realizálok egy 2-3 milliós veszteséget, plusz a magasabb kamat. Há' csak azér' mer' komenista vagyok?
Netuddki. 2010.06.04. 16:37:47
t a m á s 2010.06.04. 16:38:26
Nézem a képet, az államtitkárok kétszeri Sólyom elnöki fogadásáról (egyszerre nem fértek el a teremben) és nem találtam sehol....Overdose-t.
Na már most a bejelentett államcsőd fenyegetés kapcsán akkor meg van Ő is
Kopi3.14 2010.06.04. 16:39:11
Ugyandehogy (törölt) 2010.06.04. 16:39:32
Hugo2010 2010.06.04. 16:41:54
blah 2010.06.04. 16:42:45
Kopi3.14 2010.06.04. 16:43:01
fran7 2010.06.04. 16:43:05
Netuddki. 2010.06.04. 16:43:42
Az akkor volt, most meg most van.
Milyen 4 napról beszélsz? A fidesznek már nagyon régóta tudnia kell mit kellene csinálni. Ez a helyzet amiben az ország van nem 4 alatt derült ki. Nehogy azt mondd 4 napja kezdtek csak el ötletelni, mert az rég rossz. 4 nap meg bőven elég, hogy a terveket ismertessék. És itt nem orbán kis szakdolgozatára gondolok. Ami már amúgy is több mint 4 napos.
Lentoreno 2010.06.04. 16:44:08
szolid_mercis 2010.06.04. 16:44:27
Igaza lett, megjelent...
arizmendi 2010.06.04. 16:45:35
fran7 2010.06.04. 16:46:31
Veder1 2010.06.04. 16:49:01
Netuddki. 2010.06.04. 16:52:22
- Max. 20% SZJA + max. 20% ÁFA
- Max. 100EUR társadalombiztosítás
- Ezen felül nuku munkát terhelő adók.
- Nuku adójóváírás.
- Statárium. Akit rajta kapnak az 10-szeres büntetést fizet elsőre, aztán dutyi.
- Vállalkozásoknál korlátlan felelősségvállalás. Olyan nincs, hogy valaki valakinek nem fizet. Ilyeneknek vagyonelkobzás és dutyi.
Persze ezekhez a közigazgatást is végletekig le kellene egyszerűsíteni, felesleges embereket kirúgni. Bárki munkaidőn túl is tudjon ügyet intézni.
Stb.
dögölj meg 2010.06.04. 16:53:00
Kósa szavaira figyel ! A piac /világbank/
jobban ismeri helyzetünket,mint mi ma-
gunk.A forint azért gyengül,mert soro-
sék / konkrét név mellékes/erre játsza-
nak, és akkor erősödik ,amikor nekik
az lesz a jó!
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.06.04. 16:53:15
Ez a fidesz pénzügyi oligarcha tudatos blöffje. Jó páran tudtak róla és most milliárdokat kaszáltak pár nap alatt. Lehet hogy maga a "forradalmi" fidesz szervezet is!
Mocskos egy nyitás a forradalmiaktól!
Hugo2010 2010.06.04. 16:54:21
Ugyandehogy (törölt) 2010.06.04. 16:55:13
(de nem avgyok közgazdász...)
stars7726 2010.06.04. 16:57:32
és a fedélzeti hang ki lesz?áder jános köszönti majd az utasokat angol nyelven.
köszönjük lajos,jól kib...tál nem kevés emberrel.
elkéne kezdeni azt fene nagy munkát,azok a fene nagy tervek alapján amiket állítólag kidolgoztatok.
Móg 2010.06.04. 16:58:41
a fáma szerint Antall József steril szobája közelébe,haldoklása közben,a kórházi személyzeten kivül sem rokon,barát,ismerős nem mehetett,csak VIKTOR.Ő,mint a legnagyobb magyar politikai zseni vette át az örökséget.
Sokáig fogjuk,sajnos emlegetni vikit
ŐŐŐ lesz a jobbik hatalomrajuttatója
Netuddki. 2010.06.04. 16:59:48
Most viszont aki figyeli őket annak a szemében van egy bizonyos perverz csillogás. Ezért pedáloztatok 8 évig bátok+! Hát most itt van, hadd lássuk hogyan húzzátok ki az országot...
Azért perverz, mert egyben önpusztító dolog a saját sorsunkat dilettánsokra bízni csak, hogy lássuk hogyan buknak el. Mert akkor viszont mi is velük bukunk. Még egy esély nem lesz.
Kopi3.14 2010.06.04. 17:00:47
gyilkos fűegér 2010.06.04. 17:01:35
ODIV 2010.06.04. 17:03:12
Agent orange (törölt) 2010.06.04. 17:06:32
Na igen...
Netuddki. 2010.06.04. 17:06:54
Valamiből csak vissza kell fizetni azt a rengeteg kölcsönt amit 8 év alatt felvettek. :(((
Hugo2010 2010.06.04. 17:07:19
Nem, nem vagyok MSZP szimpatizáns, csak utálom a diktatorizmust.
ladislaus 2010.06.04. 17:09:56
Rohej, itt parazik mindenki, attol amit eddig is tudtunk hogy nagy szarban vagyunk. De ha itt az lesz mint Gorogo, meg Izland, akkor sem lesz semmi. A fu zold, az eg kek, a magyar lanyok pedig a legszebbek! Es reszemrol ez itt lezarva.
moophlander 2010.06.04. 17:10:03
Hugo2010 2010.06.04. 17:10:52
Nem, nem vagyok MSZP szimpatizáns, csak egyszerűen utálom a diktatúrát.
Kopi3.14 2010.06.04. 17:11:22
Kopi3.14 2010.06.04. 17:12:04
Netuddki. 2010.06.04. 17:17:18
Bár ha a kukákban kevesebb lesz a kidobott ennivaló azért nekik se lesz mindegy. +Hamar vége lesz a nyárnak is, már ha lesz egyáltalán...
Netuddki. 2010.06.04. 17:19:01
moophlander 2010.06.04. 17:19:05
Netuddki. 2010.06.04. 17:21:51
Ha kósa okosabb lett volna, csöndben maradt volna. Na ha a Forint akkor is esett volna akkor nem volna probléma (legalábbis a fidesznek nem). Ha a volna ott nem volna...
Gábor mester 2010.06.04. 17:24:06
Az úgynevezett Piac - a gyurmányfélék neoliberális gyülekezete, jórészt. Egy bizonyos A.H.-nak se tűrték el, hogy TÖBBEK KÖZÖTT (!!!!!) Nemzeti és Szocialista gazdaságpolitikát folytasson. Gondoljátok, hogy O. V.-nek (aki azért mégse V. G.!!) majd eltűrik???
Kopi3.14 2010.06.04. 17:24:35
moophlander 2010.06.04. 17:25:34
Kopi3.14 2010.06.04. 17:26:22
moophlander 2010.06.04. 17:28:02
Hugo2010 2010.06.04. 17:29:14
Karipapa01 2010.06.04. 17:31:32
1. elismerni, hogy a Bajnai-kormány a lehetőségekhez képest jól működött: politikailag nem jó (becsaptunk mi is benneteket).
2. csőddel riogatni olyan alapon, hogy a már lemondott kormány eltagadta a valós helyzetet: (csontvázak esnek ki a szekrényből)gazdaságilag nem jó.
Magyarul: a FIDESZ most mélyen behajolt a saját lábai közé. Talán azt kellett volna megvárni, hogy valahogy helyreálljon a gazdaság, (bár politikai szempontból ez is kockázatos), mivel ez a kicsi és viszonylag lemaradt ország nagymértékben függ az erős gazdasági hatalmaktól és csak azután törni a politikai hatalomra. Mostmár csak egy lehetőség van, várni, hogy a világgazdaság fellendül. Akkor majd el lehet mondani, hogy ezt MI csináltuk, egyéb esetben nagyon valószínű, hogy Ők is elsüllyednek. Sok szerencsét kívánok nekik.
Átvitel honvéd 2010.06.04. 17:32:41
Aladár69 2010.06.04. 17:34:30
Kopi3.14 2010.06.04. 17:34:47
nestrot10 2010.06.04. 17:38:13
Ez kellett hülye megvezetett szavazók?
Bummer 2010.06.04. 17:38:33
Kopi3.14 2010.06.04. 17:41:55
ladislaus 2010.06.04. 17:44:13
lüke 2010.06.04. 17:46:45
ez majdnem olyan,mint a szalonkommunizmus
Veder1 2010.06.04. 17:47:25
ladislaus 2010.06.04. 17:56:00
Pajtás 2010.06.04. 17:56:26
moophlander 2010.06.04. 17:58:30
moophlander 2010.06.04. 18:01:15
Rob67 2010.06.04. 18:01:43
moophlander 2010.06.04. 18:02:48
moophlander 2010.06.04. 18:06:01
Kopi3.14 2010.06.04. 18:11:09
Karipapa01 2010.06.04. 18:11:21
Kopi3.14 2010.06.04. 18:12:16
blacklord 2010.06.04. 18:13:56
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:16:18
Mindamellett szánalmas, ahogy a fidesz hívők még mindig gyurcsányoznak, meg bérkommentelőznek. Kéremszépen, akkor megpróbálom elmagyarázni: felelős politikus nem járatja le az országát csak azért, hogy az elődjét szapulja, mert ezzel magát szopatja meg. És lőn!
Aki olyan hülye, hogy az őt hitelező bankba megy panaszkodni, hogy milyen szarul megy a cég, az meg is érdemli. Most pont ez történt.
A "csontvázakról" meg még annyit: most mondták a híradóban, hogy Obama levelet küldött Bajnainak, a kiváló és eredményes válságkezelés elismeréseképp.
2,7 milliós 2/3-ad elintézte, hogy 10 millió szopja a bránert egy európaszerte populistának tartott idióta miatt, akinek semmi sem drága, már persze ha róla van szó.
Köszi!
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:17:33
moophlander 2010.06.04. 18:18:57
Karipapa01 2010.06.04. 18:24:10
A világgazdaság nagy ívben szarik arra, hogy Ön ezen a blogon fekete pontokat osztogat, vagy pirosakat. Akármilyen befektető (legyen az kisnyugdíjas vagy mágnás), ha elbizonytalanodik velünk kapcsolatban, akkor baj van. Erre a nagy szakembereknek is gondolniuk kellett volna, mielőtt nyilatkoznak. Itt már nem a politika, hanem a gazdaság a lényeg, úgyhogy kedves politikusaink és támogatói: tessék ezt tartani szem előtt!
moophlander 2010.06.04. 18:24:21
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:25:36
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:26:22
Kopi3.14 2010.06.04. 18:26:28
moophlander 2010.06.04. 18:32:51
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:37:02
Most mondja a Főnök, hogy pénzben nem lesz hiány az árvízi védekezésben. Megint hazudik.
moophlander 2010.06.04. 18:37:32
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:38:10
moophlander 2010.06.04. 18:39:16
Karipapa01 2010.06.04. 18:40:42
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.04. 18:42:25
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:42:48
tlvajferi 2010.06.04. 18:45:43
hát senki nem veszi észre, mekkora sz*rban van a ország
ez a mentőöv!
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:45:51
moophlander 2010.06.04. 18:46:04
moophlander 2010.06.04. 18:47:42
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:48:10
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.04. 18:49:19
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.04. 18:50:44
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.04. 18:53:00
moophlander 2010.06.04. 18:55:46
eznemisénvagyok 2010.06.04. 18:57:27
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.04. 18:59:02
moophlander 2010.06.04. 19:01:43
moophlander 2010.06.04. 19:04:14
moophlander 2010.06.04. 19:07:28
eznemisénvagyok 2010.06.04. 19:08:29
moophlander 2010.06.04. 19:08:50
moophlander 2010.06.04. 19:10:47
moophlander 2010.06.04. 19:13:23
Kopi3.14 2010.06.04. 19:19:31
Euro: 274,03-ról 281,19.
igyugyaz 2010.06.04. 19:24:09
Hasonlítsd inkább össze a többi régióbeli devizával, gondold végig, hogy a befektetők általában régiókban gondolkoznak ezért az árfolyamok nagyjából egyszerre mozognak, vedd észre, hogy a forint gyengülése kiemelkedik, vesd ezt össze a Kósa beszéd idópontjával, majd véss be egy fekete pontot ha nem látod az összefüggéseket.
ladislaus 2010.06.05. 12:09:06
index meg bekaphatja a hazug cikkeivel!
52 · http://52nap.blog.hu 2010.06.07. 14:10:29
Mindezt annak ellenére, hogy az esés nem volt meglepetés. Egyszerűen a FIDESZ eddigi kommunikációjába tökéletesen beleillett az, hogy Magyarországon újabb rossz hír borzolja majd az idegeket, amiről persze kiderülhet, hogy nem valós...
De jelen helyzetben egyetlen elszóllásnak is lehetnek következményei. A gond az, hogy sikerült akkora elszólást csinálni, hogy azóta a fél EU és IMF azzal foglalkozik, hogy a nemzetközi sajtónak ezt kimagyarázza.
De ugye azóta a FIDESZ is magyarázkodni kényszerül, és a nemzetközi sajtóban is címlapon van a helyzet.
Más kérdés, hogy amennyiben szándékosan gyengítik a forintot, akkor lesz még pár nyilatkozat.
FlybyWire 2010.06.10. 15:41:43
Az majd jövő héten, úgyis kedden van a fordulónapom :)